BIJNA...

9 december 2018 - Amsterdam Zuidoost, Nederland

Over 2 weken vertrekken we naar Bangkok, ontzettend veel zin in :)
Vaccinaties gehaald, tickets binnen, deze week de koffers en zomerkleren uit de kast.
Je kunt ons volgen via deze site.

Tot ziens en alvast fijne feestdagen,
Folkert, Letty, Dave, Diane, Boy & Isabel

1. Laura:
    10 december 2018
    Heel veel plezier met inpakken! Als je nog bv luchtdichte /vacuüm zakken wilt lenen: heb ik voor je! Past er veel meer in je koffer. Vooral handig voor de terugreis...
  2. Gusti:
    Succes met inpakken 🥊👙🕶Goede reis🛫 Veel plezier straks op de mooiste plek van de aarde🇹🇭 ☀️🌴samen met familie ❤️ 🍻🥢en Niet vergeten veilig en gezond weer terug naar huis🛬🙏
  3. Marian van Haaster:
    10 december 2018
    Eerst nog even genieten van de voorpret. Hele goede reis en een fijne tijd in Thailand!
  4. Letty Lechner:
    @Laura en jij denkt dat deze doorgewinterde Scout niet van inpakken weet 😂
  5. Fabienne:
    17 december 2018
    Nog maar 4 nachtjes slapen.......en dan heerlijk naar warmere regionen. De vertrekdatum nadert, aftellen maar. Heerlijk vooruitzicht! Succes met inpakken....
  6. Dave & Diane:
    18 december 2018
    Bedankt voor alle goede raad en wensen, wij zijn er bijna klaar voor. Iedereen veel (lees)plezier de komende tijd.