Vrij-dag: shop till you drop! 💰

4 januari 2019 - Bangkok, Thailand

Oh oh verschrikkelijk, maar we moeten bijna naar huis, dus via de bokswinkel bij het Lumpini stadion voor handschoenen, scheenbeschermers en broekjes naar China Town voor heel veel onnodige zaken als flesopeners, armbandjes, sleutelhangers en magneetjes.

Ff uitrusten

Het wordt passen en meten en gelukkig kunnen we oma met een volledige extra koffer naar huis sturen: bedankt alvast😘.
Via Pocket Earth een geweldig dimsum restaurantje gevonden op de markt, al die techniek is toch handig.
Hier weinig info over het weer en de wind, graag meeduimen voor morgen aub.

Boksen van gister:

1. Gus:
    4 januari 2019
    waar doe oma's toch al niet goed voor zijn.....
    nu pas heb ik jullie verhalen en foto's goed bekeken (weinig wifi in Frankrijk)
    leuk hoor, al die kleuren en waarschijnlijk ook veel geuren
    geniet ervan!
  2. Marianne:
    4 januari 2019
    Ah, ik zie al dat er voor mij vast wel eencadeautje bij zit... hahaha. Jeanet maar slepen. Lieverd. Jammer dat jullie al weer terug moeten. Aan alles komt een eind... maar de herinneringen blijven. Goede reis terug en bedankt voor jullie leuke reisverslagen.
  3. Tamara Koenders:
    Goede reis terug. En bedankt voor het meegenieten .
  4. Jeannet:
    5 januari 2019
    Tja, ik zit helaas al op de Thaise luchthaven.
    Het is zo'n verschrikkelijk fijn, lief, boeiend en vooral lekker land.
    Ik ga zo boarden. Dave, Diane, Folkert,Letty,Boy en Isabel: het was heerlijk om het SAMEN te beleven!!