☀️dag

2 juni 2019 - Beijing, China

Djoeke nog niet in orde. De dag rustig gestart met Chinese gestoomde hapjes en de was opgehangen op ons eigen dakterras, dat scheelt  als we dinsdag aan het werk moeten 😉. Na de lunch toch met z’n 3en in de taxi naar het Beihai Park waar veel Chinezen verpozen op zondag. Helaas zette de chauffeur ons ver van de ingang af en was het al een hele tippel voor we in het park waren. Gezien ook de warmte, besloten we Djoeke te ontzien en een rolstoel en parasol te lenen. In het park werd stijl gedanst, geturnd, met diabolo’s geshowd, gevaren, gewaterfietst en sommige mensen lieten hun vogels uit. Wij hebben een ronde gewandeld en zelf gevaren (elektrisch). Veel te veel gefilmd, daar ga ik jullie later nog mee lastig vallen. Met de taxi (bedankt Marieke) vlot naar huis en Djoeke weer naar bed.

Wij oa een Chinese pannenkoek gegeten en een aardige Chinese homo ontmoet die graag naar Europa wil.

Koffer al deels gepakt, morgen naar huis. But I’ll be back!!!

1. Gabriella:
    2 juni 2019
    Blijft jammer dat Djoeke nog niet opgeknapt was. Dat had toch wat relaxter geweest. De rolstoel is dan wel een prima oplossing 👍🏻 Djoeke wordt toch maar goed verzorgd door jullie dames😘. Ben benieuwd naar alle foto’s en filmpjes.
  2. Jeannet:
    2 juni 2019
    Opa is heel trots op Isabel haar vaarkunsten.
    En meiden: gewoon teruggaan naar dit bijzondere land!