Oudejaarsdag 🎆

31 december 2018 - Bangkok, Thailand

Na het ontbijt taartjes gehaald  bij de White Flower om oma te verwelkomen. En ja hoor, om 11 uur klopt ze gewoon aan de kamerdeur aan, vlucht en taxi voorspoedig gegaan en ze weet hier de weg. Zo gek en leuk om elkaar hier te zien. Vastgesteld dat de kokos-taart van WF nog steeds het allerlekkerste taartje ever is 💟

Kokos-taart

Ondertussen is Letty met Folkert haar oor/pijn laten bekijken in het ziekenhuis, doorverwezen naar een ander en gelukkig snel geholpen. Na onderzoek, schoonmaken, druppels mee en betalen van een kleine rekening konden zij gelukkig ook aan de taart.

Oma na zwemmen, bananenpannenkoek, gepind en  massage, tijd voor een tukkie. Ook Dave, ik en zelfs Folkert nu, een Thaise massage. De kleine stevige, sterke dame masseert je van onder tot boven met haar handen, ellebogen, knieën, voeten en hele gewicht, pfffff je voelt dat meer onderhoud nodig is: wat een pijnpunten en vaste spieren. Hopelijk gaan we wat losser het nieuwe jaar in. We zullen het nieuwe jaar vanavond vieren op de rivier, groetjes Diane

1. Lianne Stork:
    31 december 2018
    Leuk om jullie verhalen te lezen! En ook zo herkenbaar😃 wij wensen jullie allemaal een hele fijne jaarwisseling!!
  2. Monique Pastoor:
    Fijne jaarwisseling lieverds!!!
    Aaltje & Monique
  3. Letty Lechner:
    31 december 2018
    Nu nog heel even WiFi bij de Starbucks, voor we aan boord van de boot gaan. Iedereen een hele fijne en gezellige jaarwisseling!
  4. Tamara Koenders:
    31 december 2018
    Vast een gelukkig en gezond nieuwjaar 🥂🍾😘
  5. Marianne:
    31 december 2018
    Ook van ons een heel gezellig oudjaar en gezond en veilig 2019. Geniet van jullie reis en het samenzijn met familie. Lieve groet,
    Ralph en Marianne
  6. Fabienne:
    31 december 2018
    Happy New Year......Elvira liet me net beelden van vuurwerk zien (snap Isabel)
    Beste wensen voor een gezond en mooi 2019 voor allen.
    Geniet van jullie reis en samenzijn!
    Lieve groet, familie Best