THUIS❣️ in Bangkok

24 december 2018 - Bangkok, Thailand

Na een echt veel te lange reis met weinig slaap kwamen we aan in Bangkok. Geweldig zoals Folkert en Letty het doorstaan hebben, terwijl ook hun lange benen-plaatsen waren vervallen door het omboeken.

Voor mij voelt het hier zijn en komen, weer als thuis komen: de verse orchideeën, de luchtjes, de warmte en Thaise mensen en natuurlijk het Prince Palace hotel. We zitten in twee grote suites/appartementen op 19 en 27 hoog.

Met de al gearriveerde Natsumi en Nana op stap gegaan om te eten bij de White Flower. Iets te veel airco en kleine porties, maar dat komt morgen vast goed. Letty, Isabel en Nana lekker gezwommen en wij nog even gewandeld en met een tuktuk door de buurt gecrossd.

Nu is het half drie s nachts en moet ook ik eigenlijk gaan slapen, maar met zoveel fijne indrukken en tijdverschil wil de slaap niet komen.

Tot gauw, Diane

Landen in BangkokWe houden van De Koning en led-licht

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Fabienne:
    23 december 2018
    Na zo'n hectische reis, nu lekker bijkomen in jullie "place to be"! In Nederland glans en glitter in de kerstbomen. Bij jullie op de luchthaven, in het hotel en op straat. Eén groot feest om te beleven zo te zien. In Nederland paraplu's en regenlaarzen nodig! Fijne tijd samen, groetjes Fabienne en family
  2. Monique Pastoor:
    24 december 2018
    Fijn! Het feest is begonnen. Veel plezier!
  3. Lianne Stork:
    24 december 2018
    Gelukkig jullie zijn er! Veel plezier en we zijn benieuwd naar jullie verhalen.